addin above fold resources : start
addin above fold resources : finished
addin bellow fold resources : start
addin bellow fold resources : finished

پیام‌تل

همراه همیشگی شما

پیام تل، پیشرو در خدمات پس از فروش تلفن همراه

پیام تل، با سابقه‌ای درخشان در حوزه تامین و خدمات پس از فروش تلفن همراه، همواره در کنار مشتریان خود بوده و با ارائه خدمات در سطح حرفه ای با نگاهی مشتری‌مدارانه و تخصص گرا جایگاه خود را به عنوان یکی از فعال‌ترین تامین‌کنندگان تلفن همراه در کشور تثبیت کرده است.

یک قدم جلوتر با پیامتل

رضایت شما، اولویت اصلی ماست. با تعهد به ارائه خدمات باکیفیت، در تلاشیم تا تجربه‌ای خوشایند از خرید و خدمات پس از فروش را برای شما رقم بزنیم.

استفاده از قطعات و تجهیزات اصلی با آخرین فناوری روز دنیا، رمز ماندگاری و کیفیت خدمات ماست. ما همواره در تلاشیم تا با به‌کارگیری به‌روزترین دانش و فناوری، خدمات خود را ارتقا دهیم.

۶۷،۰۰۰
مشتری راضی
۲۰۹
شکایت رفع شده
۸۴،۲۱۳
دستگاه سرویس شده
۵۶
گواهینامه کنترل کیفیت

آیا تا به حال از ما خدمات دریافت کرده اید ؟

شروع یک تجربه خاص !

با سپردن خدمات موبایلی خود به پیامتل ، برای همیشه کیفتی متمایز در زندگی دیجیتالی خود تجربه کنید

بخشی از خدمات استثنایی پیامتل :

  • جمع آوری دستگاه شما به صورت رایگان
  • اطلاع از وضعیت دستگاه از تحویل تا تحویل
  • پشتیبانی کامل سخت افزاری و سیستم عاملی

پشتیبانی ای بدون وقفه !

خدمات پیامتل نه تنها پس از فروش و تحویل کالا تمام ، بلکه شروع میشود .در تمامی این مسیر همراه شما هستیم.

بخشی از خدمات استثنایی پیامتل :

  • ارتباط با بهترین متخصصان برای مشاوره
  • استفاده از مزیت های استثنایی باشگاه مشتریان
  • پاسخ به سوالات و شکایات شما در سریع ترین زمان
درخواست خدمات موبایل
دریافت خدمات آنلاین.
با پر کردن این فرم ، هر درخواستی که درباره تعمیرات موبایل دارید را با متخصصان ما به اشتراک بگذارید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته و پاسخگوی نیاز های شما باشند .
اطلاعات نمایندگی های رسمی پیامتل
نمایدنگی های رسمی پیامتل در سرتاسر ایران آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم میباشند.
برای دیدن مکان نمایندگی ها روی نقشه و آدرس آنها میتوانید به بخش نمایندگی ها رجوع کنید
وضعیت دستگاه شما در لحظه
دیدن وضعیت دستگاه درحال تعمیر خود در هر لحظه.
با وارد نمودن کد IMEI دستگاه خود ، به همراه کد پذیرشی که در زمان تحویل دستگاه دریافت نموده اید در هر لحظه از وضعیت دقیق دستگاه خود مطلع شوید.
ثبت نظرات ، شکایات و پیشنهادات
درصورت بروز هرگونه مشکل در هر یک از مراحل دریافت خدمات میتوانید از اینجا نظرات و شکایات خود را ثبت کنید . همکاران ما در اولین فرصت با شما پاسخگو نیاز های شما هستند.

چه چیزی ما را متمایز میکند ؟

استاندارد ها

رضایت شما، اولویت اصلی ماست.

با تعهد به ارائه خدمات باکیفیت، در تلاشیم تا تجربه‌ای خوشایند از خرید و خدمات پس از فروش را برای شما رقم بزنیم.

پیامتل از نگاه مشتریان

جلب رضایت شما هدف ماست

۱۴۰۲ . ۱۲ . ۲۱

علی رضایی

از خرید موبایلم از پیامتل واقعاً راضی‌ام. گوشی با کیفیت عالی و خدمات پس از فروش بی‌نظیر. تیم پشتیبانی همیشه آماده پاسخگویی هستند و مشکلاتم را سریع حل می‌کنند. حتماً خرید از اینجا را به دوستانم توصیه می‌کنم.

۱۴۰۳ . ۱ . ۲۵

سارا ملکی

پیامتل واقعاً بهترین مکان برای خرید موبایل است. هم قیمت‌ها مناسب هستند و هم کیفیت محصولات بسیار خوب است. از خدمات پس از فروششون هم خیلی راضی هستم؛ هر سوال یا مشکلی داشتم سریع رسیدگی کردند.

۱۴۰۳ . ۲ . ۱۴

محمد تهرانی

چند وقت پیش از پیامتل یک موبایل خریدم و باید بگم تجربه خیلی خوبی بود. قیمت‌هاشون واقعاً مناسب و کیفیت محصولات بالا است. حتی بعد از خرید هم با پشتیبانی عالی‌شون خیالم راحت شد. حتماً پیامتل رو به دوستان و آشنایانم پیشنهاد می‌دم.

سوالات متداول

طول زمان گارانتی چقدر است و از کی شروع میشود؟
مدت زمان گارانتی تلفن همراه 18 ماه از تاریخ فعال سازی آن در شبکه همتا و حداکثر 6 ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود. پس از 6 ماه از تاریخ واردات به طور خودکار گارانتی دستگاه آغاز می گردد.
مدت پشتیبانی غیر گارانتی و تامین قطعات (دوره تعهد) چقدر است؟
مدت زمان پشتیبانی غیر گارانتی و تامین قطعات (دوره تعهد)، 3 سال از تاریخ واردات است.
رویه ارسال کالا به مرکز خدمات گارانتی به چه صورتی است؟
ارسال و دریافت کالا به منظور خدمات برای مشتریانی که در شهر آنها نمایندگی وجود ندارد رایگان است. ارسال کالا با توجه به قرارداد با شرکت‌ دی‌تی‌اس (DTS)، می بایست از این طریق صورت گیرد. مشتریان گرامی که تمایل دارند دستگاه خود را به طرق دیگر ارسال نمایند، لطفا پیش از ارسال با مرکز تماس پیام تل به شماره 79428-021 تماس حاصل فرمایند.
اگر کالا ایراد سخت افزاری داشته باشد چه میشود؟
در صورت شناسایی ایراد سخت افزاری کالا در مدت ۷ روز تقویمی از تاریخ فعال سازی و به شرط قید شده در بند 1، کالای آکبند تقدیم و یا در صورت عدم موجودی کالا عودت وجه فاکتور خواهد شد. انجام این کار نیازمند تحویل اصل کالا، جعبه و کلیه ملحقات است.
در چه حالت هایی کالا تعویض یا هزینه آن عودت داده میشود؟
در هر یک از موارد زیر کالا با کالای سالم مشابه * و با پرداخت یا دریافت اختلاف قیمت تعویض می شود:
  • • در صورت غیر قابل تعمیر بودن کالا
  • • در صورت عدم امکان رجیستری گوشی موبایل
  • • در صورت بروز ایراد یکسان پس از دو بار تعمیر، طی ۳ ماه از تاریخ مراجعه اول

در صورت پیدا نکردن سوال خود ، پیامی برای ما ارسال کنید !

آخرین اخبار روز تکنولوژی با مجله پیامتل
مقاله
باتری
امنیت
استفاده ایمن از تلفن همراه و افزایش عمر باتری در عصر دیجیتال امروز، حضور فراگیر تلفن‌های همراه، ارتباطات و اتصال را متحول کرده است. با این حال، در کنار راحتی و کارایی که این ابزارها
عبدالله عمرانی
۲ دقیقه
5G
گوشی تاشو
مقاله
دنیای هیجان‌انگیز فناوری گوشی‌های تلفن همراه: سفری به آینده پیشرفت سریع فناوری، صنعت گوشی‌های موبایل را متحول کرده است. این تحول، نحوه برقراری ارتباط، کار و تعامل ما با دنیای اطراف را شکل داده
عبدالله عمرانی
۳ دقیقه
جست‌و‌جو
هوش مصنوعی
آرک سرچ (Arc Search)،موتور جست‌و‌جو و هوشمصنوعی را ترکیب می‌کند تا وارد آینده‌ی صنعت جست‌و‌جو در وب شویم. آرک سرچ (Arc Search) اپلیکیشن جدید The Browser Copmany برای iOS است؛ شرکتی که طی سال‌های گذشته روی مرورگری به‌نام Arc کار می‌کرد. با
صدرا نظام الدین
۱ دقیقه
اپل
تیم کوک
اپل با iOS 18 بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ سیستم‌عامل گوشی‌های آیفون را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. iOS 18 که در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در ماه خرداد رونمایی می‌شود، قرار است تغییراتی چشمگیر در گوشی آیفون اعمال
صدرا نظام الدین
۱ دقیقه
معرفی محصول